تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


نقش روابط عمومی در بازطراحی برند سازمانی

    اخیرا یادداشتی را  در مورد هویت برند و نقش روابط عمومی در طراحی و  بازطراحی برند  برای وب سایت کنفراس حرفه ای گرایی در روابط عمومی نوشتم.که متن آن در ذیل آمده است.

    صاحبنظران، «برند» و«برندشدن» را «یک آرزو»می دانند که هر سازمان، بنگاه، شرکتی تولیدی و خدماتی سعی دارد که با ارائه تصویری متفاوت از خود و ارائه محصولات و خدمات متمایز و با کیفیت در برابر رقبا، برند شوند.  این «آرزو یا برند شدن» اگر به واقعیت تبدیل شود، کم کم به آروزهای مخاطب و مشتری نیز سرایت می کند.

    مثلا اکنون آدیداس، اپل و... هم خود به برندی معتبر و آروزی سازندگانش تبدیل شده اند، هم مشتریان بالفعل به داشتن آن برندها افتخار می کنند و مشتریان بالقوه هم آروزی داشتن چنین محصولاتی را دارند. البته شکی در آن نیست که بخش مهمی از تصویرذهنی مردم از یک سازمان، شرکت و بنگاه و برندشدن آنها ناشی از کیفیت محصولات و خدمات دریافت شده و یا رفتار حرفه ای مطلوب کارکنان با مشتریان است. اما می توان اذعان کرد که بسیاری از برندهای موفق جهانی، دارای یک هویت برند مشخص هستند که توانسته جایگاه آنها را در میان رقبا مشخص و تمایز کند. 


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : برند ,مشتریان ,روابط ,عمومی ,روابط عمومی ,هویت برند ,
    نقش روابط عمومی در بازطراحی برند سازمانی

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز جمعه 2 تير 1396

تبلیغات

جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر